Запослени у Регистру финансијских извештаја ће одговарати у суботу и недељу, 26. и 27. марта, током целог дана, на захтеве за решавање рекламација у вези са ажурношћу података у Евиденцији обвезника (контакт адреса:  obveznicifi@apr.gov.rs) и на питања која су у вези са састављањем и достављањем финансијских извештаја (контакт адреса: finizvestaji@apr.gov.rs).

Сервис деск Агенције ће пружати техничку подршку корисницима за рад у информационом систему за састављање и достављање финансијских извештаја, у периоду од 9 до 19 часова. Контакт адреса: sd@apr.gov.rs.

Техничка упутства за инсталацију NexU апликације за електронско потписивање, подешавање софтвера и електронско потписивање сертификатима различитих сертификационих тела и у различитим оперативним системима (Windows, Linux и MacOS), потписивање захтева преко сертификата у клауду, као и упутства у вези са састављањем и достављањем финансијских извештаја можете пронаћи на страници: Услуге/ Сервис деск–техничка подршка за еСервисе/ Информације и техничка упутства.

22. март 2022. Потписивање финансијских извештаја квалификованим електронским сертификатом у клауду 29. март 2022. Истиче рок за достављање редовног годишњег финансијског извештаја за 2021. годину