Опште информације
Од 1. јануара 2021. године у Агенцији за привредне регистре је омогућено електронско подношење свих врста регистрационих пријава у Регистру финансијског лизинга.
За подношење регистрационих пријава и поднесака електронским путем потребно је да поседујете:
- квалификовани електронски сертификат (електронски потпис) издат од сертификационог тела у Републици Србији,
- инсталиран читач електронских картица,
- апликацију за електронско потписивање.
еРегистрација се врши у апликацији Агенције за привредне регистре.
Почетни корак за кориснике који први пут приступају систему је креирање налога на Порталу eID.gov.rs.
Уколико сте систему већ приступали, исти кориснички налог можете искористити за електронско подношење регистрационих пријава и поднесака за Регистар финансијског лизинга. Потребно је само да унесте Вашу електронску пошту и лозинку. За случај да сте заборавили лозинку, погледајте видео упутство заборављена лозинка. Пријава АПР налогом биће омогућена до 31.12.2023. године, а након тога ће бити доступна искључиво пријава преко Портала eID.gov.rs.
Детаљно упутство о попуњавању података и подношењу различитих врста пријава и поднесака у електронској форми у Регистру финансијског лизинга, можете погледати у Упутству за кориснике еЛизинг апликације.
Електронски потпис се користи за потписивање електронске регистрационе пријаве, али и за потписивање докумената који могу бити прилози уз електронску пријаву. Потписивање докумената врши се путем апликације за електронско потписивање, коју уз упутство за коришћење можете преузети овде.
Уколико Вам је потребна техничка подршка можете се обратити ИТ служби АПР-а путем мејла sd@apr.gov.rs, или преко броја телефона 011 418 2000. За оперативну подршку можете се обратити Регистру путем мејла lizing@apr.gov.rs, или преко броја телефона 011 635 98 09.