Подносилац захтева за издавање извода, потврда и копија докумената, осим када је подносилац тог захтева Организатор и Канцеларија Комесара секције, уз захтев прилаже доказ о уплати накнаде.

Број рачуна, модел и позив на број

Уплате накнада за услуге које пружа Агенција врше се на рачун: 840-29770845-52, модел 97, позив на број (добијени позив на број обавезно унесите у уплатницу).

Издавање извода

За добијање извода из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је:

  • попунити захтев за издавање извода (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
  • приложити доказ о уплати накнаде уз захтев.

Захтев за издавање извода може да поднесе било које заинтересовано лице, а документ преузима подносилац односно лице које он за то овласти.

Захтев се може:

Законски рок за издавање извода је 2 радна дана од дана подношења захтева, али се у пракси извод добија одмах у Агенцији ако се захтев преда лично и уколико је приложен исправан доказ о уплати.

Агенција извод може послати и поштом на адресу наведену у захтеву.

Висина накнаде за издавање извода износи 1.150,00 динара.

Издавање потврда

За добијање потврде из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је да:

  • напишете захтев у слободној форми или попуните захтев за издавање потврде (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
  • приложите доказ о уплати накнаде уз захтев.

Захтев се може:                                      

Свако заинтересовано лице може да поднесе захтев за издавање потврде.

Рок за добијање потврда је 2 радна дана од дана пријема захтева.

Агенција за привредне регистре издаје следеће врсте потврда:

  • да је регистрована Канцеларија Комесара секције у Регистру Канцеларије Комесара секције,
  • да Канцеларија Комесара секције ниje регистрована у Регистру Канцеларије Комесара секције,
  • потврда о регистрованој промени у Регистру Канцеларија Комесара секције,
  • да  је Канцеларија Комесара секције брисана из Канцеларија Комесара секције.

Висина накнаде за издавање потврде са подацима који су предмет регистрације у регистрима који се воде у оквиру Агенције, а за које није прописана посебна накнада износи 1.150,00 динара по упису за потврду у папирној форми.

Издавање преписа решења

За издавање преписа решења из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је попунити захтев за издавање преписа решења (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или у Агенцији).

Препис решења се издаје само заступнику Канцеларије Комесара секције или Организатору, односно лицу које је он овластио.

Захтев се може:

  • предати лично у АПР-у,
  • послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд.

Уколико се захтев предаје лично, препис решења се добија одмах у Агенцији.

Копије докумената и увид у архиву

Корисницима се у архиви АПР-а пружају следеће услуге:

  • бесплатан увид у оригиналну документацију у папирној форми и у скенирана документа,
  • издавање копија аката и других докумената у поседу АПР-а уз доказ о плаћеној накнади.

Увид у оригиналну документацију коју чува АПР

Увид у документацију коју чува Агенција може се остварити подношењем захтева у слободној форми или попуњавањем Захтева за увид у списе и издавање копија докумената (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији). Увид у оригиналну документацију је бесплатан.

Уколико подносите захтев у слободној форми, он треба да садржи:

  • назив Канцеларије Комесара секције,
  • матични број Канцеларије Комесара секције,
  • датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
  • број предмета (опционо).

Захтев може да поднесе било које заинтересовано лице и то:

  • лично у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) или у канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25 односно,
  • поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
  • на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.

У канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25, врши се увид само у скенирана документа архиве, док у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) можете прегледати и папирну и скенирану документацију.

Копије докумената

Свако заинтересовано лице може да добије копије свих аката и документа које чува и о којима се стара Архив АПР-а.

Потребно је да:

  • поднесете захтев у слободној форми или попуните Захтев за увид у списе и издавање копија докумената (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
  • платите накнаду од 30 динара по страни документа.

Захтев у слободној форми треба да садржи:

  • назив Канцеларије Комесара секције,
  • матични број Канцеларије Комесара секције,
  • датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
  • број предмета (опционо).

Захтев се може предати:

  • лично у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) или у канцеларији бр. 3 у шалтер сали АПР у Бранковој 25 односно организационим јединицама АПР,
  • поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
  • на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.