Подносилац захтева за издавање извода, потврда и копија докумената, осим када је подносилац тог захтева Организатор и Канцеларија Комесара секције, уз захтев прилаже доказ о уплати накнаде.
Број рачуна, модел и позив на број
Уплате накнада за услуге које пружа Агенција врше се на рачун: 840-29770845-52, модел 97, позив на број (добијени позив на број обавезно унесите у уплатницу).
Издавање извода
За добијање извода из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је:
- попунити захтев за издавање извода (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
- приложити доказ о уплати накнаде уз захтев.
Захтев за издавање извода може да поднесе било које заинтересовано лице, а документ преузима подносилац односно лице које он за то овласти.
Захтев се може:
- предати лично у АПР-у или некој од организационих јединица,
- послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд.
Законски рок за издавање извода је 2 радна дана од дана подношења захтева, али се у пракси извод добија одмах у Агенцији ако се захтев преда лично и уколико је приложен исправан доказ о уплати.
Агенција извод може послати и поштом на адресу наведену у захтеву.
Висина накнаде за издавање извода износи 1.150,00 динара.
Издавање потврда
За добијање потврде из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је да:
- напишете захтев у слободној форми или попуните захтев за издавање потврде (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
- приложите доказ о уплати накнаде уз захтев.
Захтев се може:
- предати лично у АПР-у или некој од организационих јединица,
- послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд.
Свако заинтересовано лице може да поднесе захтев за издавање потврде.
Рок за добијање потврда је 2 радна дана од дана пријема захтева.
Агенција за привредне регистре издаје следеће врсте потврда:
- да је регистрована Канцеларија Комесара секције у Регистру Канцеларије Комесара секције,
- да Канцеларија Комесара секције ниje регистрована у Регистру Канцеларије Комесара секције,
- потврда о регистрованој промени у Регистру Канцеларија Комесара секције,
- да је Канцеларија Комесара секције брисана из Канцеларија Комесара секције.
Висина накнаде за издавање потврде са подацима који су предмет регистрације у регистрима који се воде у оквиру Агенције, а за које није прописана посебна накнада износи 1.150,00 динара по упису за потврду у папирној форми.
Издавање преписа решења
За издавање преписа решења из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је попунити захтев за издавање преписа решења (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или у Агенцији).
Препис решења се издаје само заступнику Канцеларије Комесара секције или Организатору, односно лицу које је он овластио.
Захтев се може:
- предати лично у АПР-у,
- послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд.
Уколико се захтев предаје лично, препис решења се добија одмах у Агенцији.
Копије докумената и увид у архиву
Корисницима се у архиви АПР-а пружају следеће услуге:
- бесплатан увид у оригиналну документацију у папирној форми и у скенирана документа,
- издавање копија аката и других докумената у поседу АПР-а уз доказ о плаћеној накнади.
Увид у оригиналну документацију коју чува АПР
Увид у документацију коју чува Агенција може се остварити подношењем захтева у слободној форми или попуњавањем Захтева за увид у списе и издавање копија докумената (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији). Увид у оригиналну документацију је бесплатан.
Уколико подносите захтев у слободној форми, он треба да садржи:
- назив Канцеларије Комесара секције,
- матични број Канцеларије Комесара секције,
- датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
- број предмета (опционо).
Захтев може да поднесе било које заинтересовано лице и то:
- лично у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) или у канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25 односно,
- поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
- на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.
У канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25, врши се увид само у скенирана документа архиве, док у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) можете прегледати и папирну и скенирану документацију.
Копије докумената
Свако заинтересовано лице може да добије копије свих аката и документа које чува и о којима се стара Архив АПР-а.
Потребно је да:
- поднесете захтев у слободној форми или попуните Захтев за увид у списе и издавање копија докумената (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
- платите накнаду од 30 динара по страни документа.
Захтев у слободној форми треба да садржи:
- назив Канцеларије Комесара секције,
- матични број Канцеларије Комесара секције,
- датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
- број предмета (опционо).
Захтев се може предати:
- лично у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) или у канцеларији бр. 3 у шалтер сали АПР у Бранковој 25 односно организационим јединицама АПР,
- поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
- на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.