Podnosilac zahteva za izdavanje izvoda, potvrda i kopija dokumenata, osim kada je podnosilac tog zahteva Organizator i Kancelarija Komesara sekcije, uz zahtev prilaže dokaz o uplati naknade.
Broj računa, model i poziv na broj
Uplate naknada za usluge koje pruža Agencija vrše se na račun: 840-29770845-52, model 97, poziv na broj (dobijeni poziv na broj obavezno unesite u uplatnicu).
Izdavanje izvoda
Za dobijanje izvoda iz Registra Kancelarija Komesara sekcije potrebno je:
- popuniti zahtev za izdavanje izvoda (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji),
- priložiti dokaz o uplati naknade uz zahtev.
Zahtev za izdavanje izvoda može da podnese bilo koje zainteresovano lice, a dokument preuzima podnosilac odnosno lice koje on za to ovlasti.
Zahtev se može:
- predati lično u APR-u ili nekoj od organizacionih jedinica,
- poslati poštom na adresu Brankova 25, 11000 Beograd.
Zakonski rok za izdavanje izvoda je 2 radna dana od dana podnošenja zahteva, ali se u praksi izvod dobija odmah u Agenciji ako se zahtev preda lično i ukoliko je priložen ispravan dokaz o uplati.
Agencija izvod može poslati i poštom na adresu navedenu u zahtevu.
Visina naknade za izdavanje izvoda iznosi 1.150,00 dinara.
Izdavanje potvrda
Za dobijanje potvrde iz Registra Kancelarija Komesara sekcije potrebno je da:
- napišete zahtev u slobodnoj formi ili popunite zahtev za izdavanje potvrde (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji),
- priložite dokaz o uplati naknade uz zahtev.
Zahtev se može:
- predati lično u APR-u ili nekoj od organizacionih jedinica,
- poslati poštom na adresu Brankova 25, 11000 Beograd.
Svako zainteresovano lice može da podnese zahtev za izdavanje potvrde.
Rok za dobijanje potvrda je 2 radna dana od dana prijema zahteva.
Agencija za privredne registre izdaje sledeće vrste potvrda:
- da je registrovana Kancelarija Komesara sekcije u Registru Kancelarije Komesara sekcije,
- da Kancelarija Komesara sekcije nije registrovana u Registru Kancelarije Komesara sekcije,
- potvrda o registrovanoj promeni u Registru Kancelarija Komesara sekcije,
- da je Kancelarija Komesara sekcije brisana iz Kancelarija Komesara sekcije.
Visina naknade za izdavanje potvrde sa podacima koji su predmet registracije u registrima koji se vode u okviru Agencije, a za koje nije propisana posebna naknada iznosi 1.150,00 dinara po upisu za potvrdu u papirnoj formi.
Izdavanje prepisa rešenja
Za izdavanje prepisa rešenja iz Registra Kancelarija Komesara sekcije potrebno je popuniti zahtev za izdavanje prepisa rešenja (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili u Agenciji).
Prepis rešenja se izdaje samo zastupniku Kancelarije Komesara sekcije ili Organizatoru, odnosno licu koje je on ovlastio.
Zahtev se može:
- predati lično u APR-u,
- poslati poštom na adresu Brankova 25, 11000 Beograd.
Ukoliko se zahtev predaje lično, prepis rešenja se dobija odmah u Agenciji.
Kopije dokumenata i uvid u arhivu
Korisnicima se u arhivi APR-a pružaju sledeće usluge:
- besplatan uvid u originalnu dokumentaciju u papirnoj formi i u skenirana dokumenta,
- izdavanje kopija akata i drugih dokumenata u posedu APR-a uz dokaz o plaćenoj naknadi.
Uvid u originalnu dokumentaciju koju čuva APR
Uvid u dokumentaciju koju čuva Agencija može se ostvariti podnošenjem zahteva u slobodnoj formi ili popunjavanjem Zahteva za uvid u spise i izdavanje kopija dokumenata (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji). Uvid u originalnu dokumentaciju je besplatan.
Ukoliko podnosite zahtev u slobodnoj formi, on treba da sadrži:
- naziv Kancelarije Komesara sekcije,
- matični broj Kancelarije Komesara sekcije,
- datum podnošenja zahteva i ime i prezime podnosioca zahteva,
- broj predmeta (opciono).
Zahtev može da podnese bilo koje zainteresovano lice i to:
- lično u Arhivu u Rakovici (Oslobođenja 1B) ili u kancelariji br. 3, u šalter sali APR-a u Brankovoj 25 odnosno,
- poštom na adresu: Brankova 25, Beograd,
- na elektronsku adresu: arhiv@apr.gov.rs.
U kancelariji br. 3, u šalter sali APR-a u Brankovoj 25, vrši se uvid samo u skenirana dokumenta arhive, dok u Arhivu u Rakovici (Oslobođenja 1B) možete pregledati i papirnu i skeniranu dokumentaciju.
Kopije dokumenata
Svako zainteresovano lice može da dobije kopije svih akata i dokumenta koje čuva i o kojima se stara Arhiv APR-a.
Potrebno je da:
- podnesete zahtev u slobodnoj formi ili popunite Zahtev za uvid u spise i izdavanje kopija dokumenata (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji),
- platite naknadu od 30 dinara po strani dokumenta.
Zahtev u slobodnoj formi treba da sadrži:
- naziv Kancelarije Komesara sekcije,
- matični broj Kancelarije Komesara sekcije,
- datum podnošenja zahteva i ime i prezime podnosioca zahteva,
- broj predmeta (opciono).
Zahtev se može predati:
- lično u Arhivu u Rakovici (Oslobođenja 1B) ili u kancelariji br. 3 u šalter sali APR u Brankovoj 25 odnosno organizacionim jedinicama APR,
- poštom na adresu: Brankova 25, Beograd,
- na elektronsku adresu: arhiv@apr.gov.rs.