Izdavanje potvrda
Potvrde iz Registra pružalaca računovodstvenih usluga izdaju se na zahtev korisnika za sva pravna lica i preduzetnike upisana u ovaj Registar.
U okviru potvrda daju se sledeće informacije: da li je pravno lice ili preduzetnik upisan u Registar pružalaca računovodstvenih usluga; da li su u Registru evidentirani određeni podaci, odnosno dokumenti vezani za izdate, odnosno oduzete dozvole za pružanje računovodstvenih usluga koje donosi Komora ovlašćenih revizora u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo; da Registar ne sadrži određeni podatak ili dokument, i sl.
Način naručivanja potvrda
Potvrde se izdaju svim zainteresovanim korisnicima - pravnim i fizičkim licima, uz plaćanje odgovarajuće naknade.
Zahtev za izdavanje potvrda može se dostaviti lično (na prijemnom mestu u Agenciji), poštom ili na i-mejl registar.pru@apr.gov.rs.
Zahtev za izdavanje potvrde iz Registra pružalaca računovodstvenih usluga može se dostaviti i elektronski, preko internet stranice Agencije eNaručivanje izveštaja i potvrda.
Zahtev se podnosi u slobodnoj formi, a potrebno je da sadrži:
- elemente za identifikaciju korisnika - naziv pravnog lica/preduzetnika ili ime i prezime fizičkog lica, matični broj, adresu, podatke za kontakt,
- predmet potvrde i identifikacione podatke o pravnom licu ili preduzetniku o kome se daje informacija u potvrdi.
Po prijemu ispravnog zahteva, Agencija korisniku dostavlјa predračun sa svim potrebnim elementima za uplatu naknade (račun, poziv na broj, iznos naknade), a potvrde se izdaju nakon evidentiranja uplate na računu Agencije (na osnovu dnevnih plaćanja), posle prihvatanja avansnog računa od strane korisnika (ako je korisnik obveznik primene Zakona o elektronskom fakturisanju), na način za koji se korisnik opredelio u svom zahtevu (lično, poštom ili i-mejlom).
Naknada za izdavanje potvrda u vezi vođenja Registra pružalaca računovodstvenih usluga iznosi 1.150 dinara po dokumentu, a u elektronskoj formi 1.040 dinara po dokumentu.
Izdavanje kopija dokumenata
Zainteresovano lice može tražiti i izdavanje kopija dokumenata na osnovu kojih je izvršena evidencija ili brisanje podataka iz Registra.
Kopije dokumenata korisnici mogu zahtevati na način i po proceduri predviđenoj za izdavanje potvrda.