Obveznici koji nisu u zakonskom roku podneli redovni godišnji finansijski izveštaj za 2018. godinu mogu to da učine do kraja 2019. godine, uz plaćanje uvećane naknade zbog neblagovremenog dostavljanja izveštaja.
Po isteku 2019. godine, redovni godišnji finansijski izveštaj za 2018. godinu se više uopšte ne može dostaviti Agenciji.
Privredna društva kod kojih se registruje statusna promena, ili koja otvore, odnosno zaključe stečajni ili postupak likvidacije nad pravnim licem, imaju zakonsku obavezu da sastave vanredni finansijski izveštaj, sa stanjem na dan koji prethodi danu upisa statusne promene, danu otvaranja, odnosno zaključenja stečajnog postupka ili pokretanja, odnosno zaključenja postupka likvidacije.
Vanredni finansijski izveštaj se sastavlja i u slučajevima brisanja ogranka stranog pravnog lica, odnosno preduzetnika koji vodi dvojno knjigovodstvo.
U slučaju statusne promene pripajanja, vanredni finansijski izveštaj dostavlja samo privredno društvo koje se pripaja, dok privredno društvo sticalac nema tu obavezu.
Obveznici koji nisu registrovani u Agenciji treba da dostave izvod iz nadležnog registra, koji predstavlja osnov za nastalu statusnu ili drugu promenu.
Vanredni finansijski izveštaj se dostavlja u elektronskom obliku, u roku od 60 dana od dana sastavljanja, preko informacionog sistema Agencije i mora biti potpisan kvalifikovanim elektronskim potpisom zakonskog zastupnika.
Potpun i računski tačan vanredni finansijski izveštaj upisuje se u Registar finansijskih izveštaja i javno objavljuje, kao ispravan, na internet stranici Agencije.