Preduzetnici, koji su od 1. januara 2019. godine promenili način vođenja poslovnih knjiga, sa prostog na dvojno knjigovodstvo, imaju obavezu da dostave finansijski izveštaj Agenciji za privredne registre. Među ovakvim preduzetnicima nalazi se i određeni broj advokata, javnih beležnika i drugih, koji se inače ne registruju u Agenciji, pa je potrebno da se prijave na i-mejl adresu obveznicifi@apr.gov.rs.

Prijavu preduzetnika u evidenciju obveznika potrebno je izvršiti do kraja 2019. godine, a Agencija će ih, odmah po izvršenom prijavljivanju, obavestiti o primljenim podacima i načinu prikupljanja eventualno nedostajućih podataka.

Ovako prikupljene podatke, Agencija će uneti u evidenciju, na osnovu koje će ovim obveznicima od sredine januara 2020. godine biti omogućen pristup informacionom sistemu Agencije, odnosno aplikaciji za sastavljanje i dostavljanje finansijskih izveštaja za 2019. godinu. Ukoliko se za određenog preduzetnika ne izvrši unos nedostajućih podataka u Evidenciji obveznika, on neće biti u mogućnosti da pristupi pomenutom informacionom sistemu i da elektronski dostavi svoje izveštaje za 2019. godinu.

10. decembar 2019. Elektronska registracija ugovora o finansijskom lizingu biće omogućena od 1. januara 2020. godine 30. decembar 2019. Od 1. januara 2020. godine novi uslovi i zakonska obaveza za sve turističke agencije